My Traffic-2, Nuffnang Malaysia.


Ini adalah ayat intro - RIndunya kepada trafik & Nuffnang

Rasanya dah beberapa hari xupdate blog nie dek kerana kesibukan menghadapi final exam. RIndunya nk update tpi apakan daya, dapat melawat blog kengkawan pun cukuplah sedikit sebanyak smbil membalas kunjungan. Final exam blum abeh lg, mggu depan memg padat jadual exam. Sekarang nie ada masa terluang 5 hari. Masa terluang ke? ahaaa..haaaa..hadoiii.. Terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang mendoakan kejayaan. Kejayaan MineMixs aderlah kejayaan kita semua..cheewahh.. :P

Dah2 jgn merapu lagi. Sebelum ni sye pernah cakap nak war-warkan trafik blog MineMixs setelah sebulan muncul dalam dunia maya. Ye, blog MineMixs ni dah genap sebulan pada waktu dan ketika ini (Rabu minggu ke-3 April). Sekejap aje kan, rasanya baru semalam buat blog ni.. Buleh percaya ke?hehe. Walaupun trafiknya tidaklah sehebat dan semaksima seperti blog korang & otai2 yang lain semua, namun sye berpuas hati jgk lah sebab sudah mencapai target untuk pengenalan blog MineMixs ni. Sye berharap lepas ni trafik & juga pengunjung makin bertambah.

Statistik dari nuffnang sepanjang sebulan.





Sebenarnya banyak sebab kenapa orang akan selalu bertandang ke blog kita. Ada orang suka gaya penulisan sempoi, ringkas & ada juga yang suka gaya penulisan berjela tapi menarik. Kalau xmenarik cukuplah sekadar jenguk2 di main page aje & tinggalkan jejak di ShoutMix@CBox.

Sebab itulah sye rasa banyak lagi benda yang perlu dibaiki lagi di blog MineMixs untuk penambah baikan. Template pun akan ditukar selepas ni, sye sndiri pown naek jemu da tgk template yang sama..hehe. Sebenarnya dah lama mencari2 template yang sesuai, sukar nak jumpa yang berkenan di hati. Ada cadangan ea? Pastu gaya penulisan akan cuba dimantapkan lagi untuk mengurangkan perasaan jemu kalian semua ketika berjkunjung ke blog nie.. eh, jemu ke?. Sajian bahan juga akan cuba di 'mix' kan lagi seiring dengan nama MineMixs & apa2 yang dirasakan sesuai serta menepati citarasa kalian semua. Kalau ada apa2 cadangan bolehlah bagitau ye. :).

9 Great Says. :):

NomborSebelas said...

wahh banyaknya trafik :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Cikgu Dahlia said...

try usha template kat btemplates.com

sebolehnya elakkan warna hitam :)

MineMixs said...

@sebelas
Byk ea.. Bese2 aje..Blogger hebt lain dapt trafik sebanyak tu dlm msa 1 hari@seminggu.. :)

@DaHLia
Terima kasih kak dahlia.
Ramai blogger xberapa suka warna gelap ye?

MofizPutra.com said...

hem sama lah kita menghadapai final exam.. good luck.. wah bnyk trafic :p

Unknown said...

bg KB pasal warna, pilih lah ikut suka anda ;-)

gooseberries said...

gud luck 4 yr final =))

MineMixs said...

@MofizPutra.com
Thanks. Gudluck too for final exam..
Sme2 lh kte menjana trafik ea.. :)

@Kepala Bergetar
Ye, btul tue, tapi kna puaskan hati semua orang.. :)

@gooseberries
Thanks.. Gudluck too.. :)

Unknown said...

boleh tak tunjuk kan step nak gune SEO tu

Annisa said...

good luck :P :P

Related Posts with Thumbnails