Benci Lembaga Hasil?....Dare you?

Sye tau ramai kt luar sne yang tak puas hati dgn LHDN. Tapi tak ramai yang berani menyuarakan isi hati yang terbuku. Sye mcm mn? tak tau, tak tau, sbb xkena byar cukai lg.. :P..Sye dapt email ni dr sorg kawn.. Anda boleh bce sndiri isi kandungan dekat gambar tue.. Gelak? Geleng kpala? ntahlaaa..hehe


Klik tuk besarkan gamba yea..:)

12 Great Says. :):

NichKhun said...

saya pom tak kena bayar cukai jugak.. student.. ehemm hahaha

madihah said...

hoho...hhmmm..no komen...tapi x pe...x len nk mengata kt diorglah..mcm kata kt keluarga sendiri plak..huhu..nanti sy cuba suarakan kepada abang dan ayah saya..diorg keje LHDN..hikhik

Ieda Al-Habsyi said...

huhuhhu...sampai tak halal tu..

MineMixs said...

@NichKhun
Samela kite..hehe..
Suatu hari nnt kna jgk kn

@madihah
Trima kash..
ermm..sape2 yg ader masalah blh ngadu ngan madi ye.. :)

@Ieda Al-Habsyi
Lepas perasaan kot tue..

iQapiQa said...

peh..smpai gtu sekali mrhnye...
mst kn parok tu...

NichKhun said...

ermmm keje kerajaan pom kena cukai gak ke? hahaha tak tahu.. adehh jahil nya saya.. T_T

Aus MeLankoLik said...

yeke benda ni terjadi .
teruk gak , risau woo pasla mase depan dunia nnt .

MineMixs said...

@iQapiQa
Marohnye itu yg parok.. :P

@NichKhun
yea..Kna cukai jgk..
sume kna..

@Aus MeLankoLik
Memg rsau..
Nk ke tndas pn kna cukai nnt..
itu belum tambah ngan GST lg..
Nsib baek tgguh..

pu3 said...

nasib la sapa keje LHDN

Hana's Love Nest said...

uhhhu...marah betul nampak nya si penulis tu samapi tak halal. hoho jalan2 kat sini. hit me back kay. :)

Jam,minit,saat.... said...

hurm...nie la battle antra lhdn dengan pemegang-pemegang gaji..susah la..ada duit kena cukai..xde duit g susah

saya_arief said...

aku xkene bayar ag..
hoho..

Related Posts with Thumbnails