Bayi Baru Lahir




Setelah penat lelah fikir nama apa yang sesuai untuk blog ini, maka lahirlah nama yang ringan dan 'simple' ini. Mula2 nak letak 'MixedBlog' tapi account utk gmail pulak dh ade org kebas..
Btul ke?
Kalau tanya matlamat nape buat blog memang banyak..Eloklah kiranya saye bt kesimpulannya :-
  1. Berkongsi segala apa yang ada di dalam dunia maya ini, tidak kiralah dari software hinggalah kepada cara-cara membancuh simen dan buat longkang sekalipun. Sbb tulah namanya ada Mixs di belakang. Asalnya nk bt nama blog Lawak, Tutorial, Software, etc..Tapi memikirkan ianya akan menjurus kepada satu arah shj & tidak boleh dicampur adukkan, terbitlah nama 'MineMixs' ini.
  2. Kesinambungan kepada blog peribadi yang hidup segan mati tak mau..muahaha.. Ntahlah.. Ntahhh.. knp rs maleh sgt nk update blog yg lame..
  3. Ada lagi.. Bakal ditambah kemudian..
Jikalau ada komen, cadangan penambah baikan amatlah saye alu-alukan dan diucapkan JUTAAN TERIMA KASIH. Kalau minta royalti, mengarut, nk buat spam, bt 'BIJOK', akan saye rijek dan diadukan kepada Aduan Rakyat serta beberapa Lempangan akan hinggap..Pandai2la elak :P

Sekian Nukilan Pengenalan....

2 Great Says. :):

Unknown said...

akhirnya jumpa pun motif blogging ni..semangat beb aku cari..wahh..kira kau blogging sebab nak share dengan semualah kan apa yang kau tahu..baguslah..harap kau akan stick dengan kau punya matlamat ni..memang tw,kalau orang blogging tapi takde motif,memang lain tw..dia main tulis main ntah apa2 je jadinya tw..

tahniah kat aku dapat cari oldest@first entry kau..

phew..

MineMixs said...

@Sendra
1st 1x memg nk ucap tahniah sbb berjaya cari oldest en3..
ko memg hebat.. :)

trima kash atas pandangan. btul tue. sebelum buat pape pn mistilah ada matlamatnya kn. tulah, harap dapat memenuhi citarasa semua orang yang datang menjengah ke sini.. :)

Related Posts with Thumbnails