Real CicakMan Revealed..!!!Real Story.. :P

Pernahkan anda melihat@berjumpa dengan cicak man yang sebenarnya?
Lelaki yang berumur 21 tahun ini cukup glamour di kampungnya di India. Bukan kerana dia paling hensem,Anda rs dia ensem?:P bukan dia ada skandal dengan artis dan juga dia bukanlah pendatang haram yang datang dari negara lain.

Ensem x saye?

Sebenarnya dia terkenal kerana tabiat peliknya yang suka bermain dengan cicak. Dia suka meletakkan cicak di dalam mulutnya dan juga digantung di kelopak matanya. Sebab itulah orang kampung memanggil beliau sebagai “Lizard boy”. Ini baru real cicak man..


Anak2 duk diam..nnt papa bg mkan ye..



Ish nakal btul kamu ni!!


Papa makan kamu lah..



Erkkk..papa dh kenyang..:P

15 Great Says. :):

✿bieyra dhamira✿ said...

eee...geli..huhu..

Billet-DOux said...

yaks! manakutkan tgk cicak tu bergantung.
hahaks

iQapiQa said...

euwwwwwww...
ak cicak lintas kt ceiling pon tkot...nikan nk membelai n bermesra dgnnya....

Ahmad Izzuddin Yusof said...

Pergh.. wat sup best ni...

Hana's Love Nest said...

eeeee!!!! geli geli geli geli geli!dah lah tengah mkn yogurt ms tngk ni... haha

MineMixs said...

@✿bieyra dhamira✿
@Billet-DOux
@iQapiQa
Sbb 2lah xbley nk berkompromi ngan cicak..Nampak aje trus lastik..hehe

@Ahmad Izzuddin Yusof
Jgn lupe tambahkan Hitam Putehnye 1x..muahaha

@Hana's Love Nest
Kalu mkn berkongsi misti xgeli.. :P

RiNa FaRiD said...

ewwww..pengotor sungguh.

Just_najmiE said...

ewwwwww, gelinya tgk dia letak cicak tu dlm mulut.. yucks!..

Yuni Aisyah said...

yerk..org cicak..geli tgk cicak2 tu gayut kat muke dia..eee..!!

ejaa said...

huhu geli2. huhuhuh

bbasya said...

waaaaa..geli!!

irahehe said...

eeeuuww..gelinye
bley plak die biarkn cicak uuee dok kt muke die..

Wan Perlis said...

eee
tak lalu aku

N@zihah said...

Gosh! real disgusting!!! what the freak! dia ni muslim ke??

N@zihah said...

ok fine cicak kira bagus lagi,kenapa tak main lipas sekali.haha

Related Posts with Thumbnails