Gambar geli-geli..

Hepinye dapt blogwalking kat lab pgi nie. Alang-alang kelas batal eloklah sye jenjalan dalam dunia maya ni. Tapi yg xbestnye rmi blogger yg berdukacita, sedih, & yg sewaktu dgnye..huhu.
Apa kata anda ceriakan hari nie dgn gamba2 menarik ni..Jgn sedih2, nnt blog pn bleh berabuk :P..Jom tinjau2 apa yang ada..



Gaye menunggu akrobatik..
Yg ujung belah kiri tue selamba jerk..


Bungee ayam & itik xbernyawa..


Tempak untuk mengapak kereta smpi hancuss


Pelayan : Bang, amek order?
Pengunjung : Ko xnampak ke ak tgh ^@#$%Y%^ ni!!!!


Yg kecik-kecik saja buleh masuk aaa..


Sape yg xbleh bce pndek umor..hehe


Amacam? ada riak2 keceriaan? Sedih lagi? Bce & gelak dlm ati dgn gaye puntianak..:P


4 Great Says. :):

✿bieyra dhamira✿ said...

hahaha..xtahan aku tgk pic ni..pe kehey nyee lak..huhu...pelik2 je gmbo..
t aku masuk tandas leh order mknn..xpun...gantung ayam mcm sidai baju hahahahha

MineMixs said...

Tau xpe..
Jgn itik/ayam gantung sudaaa..hehe..

Sendra said...

ada ke tempat2 camtu??raa macam semua kat malaysia je tu..aishh..malulahkalau orang rakyat malaysia macam tu..

N@zihah said...

Pergh..luar biasa pelik dan geli geleman laa..apasal ada menu dalam tandas tu.haha!

Related Posts with Thumbnails